DJ BOBO: “Vampires Are Alive”

DJ BOBO’nun İsviçre için söyleyeceği şarkı artık online : “Vampires Are Alive”

Isvicre’yi Helsinki’de temsil etmek uzere gorevlendirilen Dj Bobo yarisma sarkisini tamamladi!

“Vampires Are Alive” adli sarkinin klibini aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

Isvicre 10 Mayis 2007’de Yari Final’de yarisacak.

Kaynak : SF DRS (Haber: Osman KURAL)

DJ BOBO: “Vampires Are Alive”” üzerine 11 yorum

  1. iki alp ulkesi beni sasirtmaya devam ediyor. ESC’yi guzel okuyan bir Dj Bobo’dan bahsediyoruz.. Bu sarki ile sahnedeki show ile Avrupalilara hitap eder ve gonullerde taht kurarsa (Litvanya’06 gibi) turu atlar. Bazilarimiz hani derdi ya.. superstar’i dundugum anda dans edesim geliyor.. Isviçre’nin sarkisi da bu kaliber’de.. ciddi popsakilari olarak algiladigimiz sarkilarin sonu husran ile bittigini goruyoruz.. Bu sarki Shake it up – sekerim’e gore daha çok oy kapar emin olun.. Artik Gurbetçilerin 90 puanlik oy potansyeli gun geçtikçe dusuyor.. Bunu nasil muhafaza edecegimizi hiç dusundunuz mu??
    Ama isviçre yapar .. Helal olsun isviçre’ye !! Eglendirmek istiyor Bobo bizi, buyursun efendim eglendirsin.. ben oyumu veririm.. tepkisel oy akimi içinde BIRINCI BENIM BOBO’dur artik !!

    Beğen

  2. hiçte yetersiz ve kötü değil çok güzel bir şarkı dj bobo elinden geleni yapmış inşallah kenanın şarkısı bizi hayal kırıklığına uğratmaz…¿ wampires are alive(vampirler hayatı) ama ben eğlenceli komik bir şarkı bekliyordum ama kimle düet yapıom merak ediyorum

    Beğen

Fikrinizi Lütfen Bizimle Paylaşın

