Eurovision şarkıları isim değiştiriyor!!!

Ülke kuraları da çekildikten sonra şimdi tüm gözler Eurovision şarkılarına beklenen büyük değişimlerde. Hangi ülke ne gibi değişikliklerle karşımıza çıkacak bilemiyoruz, ama isimleri ne olacak merak ediyorsanız işte yeni isimleriyle Eurovision şarkıları…

Belarus
İlk 5’te yeralacağına kesin gözüyle bakılan Belarus temsilcisi Dmytri Koldun, sahnede yalnızca Koldun adıyla yarışacağını açıkladı.

İzlanda
Her yıl alışılageldiği üzere, İzlanda şarkısı Eurovision’da İngilizce’yle sahneleniyor. Eiríkur Hauksson’un şarkısının adı “Valentine Lost” (Kayıp Sevgili).

Türkiye
Kenan Doğulu’nun şarkı adı küçük bir değişime uğradı. Şekerim sözcüğündeki Ş harfinin Avrupalı izleyicilerce kolay telaffuz edilebilmesi için şarkı adının “Shake it up Shekerim” olarak değişmesine karar verildi.

Arnavutluk
Frederik Ndoci, şarkısını İngilizce söyleyecek: “Hear my plea” (Yalvarışımı duy).

Andora
Andora’nın şarkısı “Salvem el món” Katalanca ve İngilizce okunacak.

Rusya
Merakla beklenen Rusya bu yıl Serebro grubunun seslendireceği “Song #1” (1 numaralı şarkı) şarkısıyla temsil ediliyor.

Gürcistan
Bir “darkhorse” daha. Sopho Khalvashi, sadece ön adını kullanacak. Björk’ten izler taşıyan My Story şarkısının adı da değişti: “Visionary Dream” (Düşsel rüya)

Bulgaristan
Bulgaristan’ın şarkısının adı “Water” (Su). Şu anda orijinal dilinde söylenmesinde bir değişiklik düşünülmüyor.

Hollanda

Edsilia Rombley, şarkısını Hollandaca söylemekten sonunda vazgeçti. Şarkısının adı “On top of the world” (Dünyanın tepesinde). Bakalım bu değişiklik de şarkıyı kurtarabilecek mi?

Kaynak: ESCToday, Onikipuan

Eurovision şarkıları isim değiştiriyor!!!” üzerine 79 yorum

  1. yaa ben turkıyenın sarkısını beyendım ama en cok andorranın sarkısını merak edıyorum her yıl onların sarkısı bana cok hoş gelıyo bılmıyorum galıba dıllerınden kaynaklanıyo turkıyeye basarılarrrr kenanaa

    Beğen

  2. !!!Ya serCan git baska ad bul sen kimsin ya arkadaslar kusura bakmayin ben böyle yazilar yazmam. Özür dilerim!!!

    Beğen

  3. bu arada büyük düşünür zito elleda nın sesi kenan ın şarkısından sonra pek çıkmaz oldu heralde onun için kimse kimseyle kavga etmiyor ne kadar sheker

    Beğen

  4. bence kesinlikle ve kesinlikle birinci oluruz bu yunanlılarda bizden çalmışlar bize iftira atıyorlar türkler çaldı diye bide güyaa komşu ülke olacağız

    Beğen

  5. türkiyeden ne kadar çok nefret eden ülke var..
    aklım almıyor..
    biz onlaara ne yaptık ki?
    yunanistan
    ermenistan
    suriye
    iran
    ırak>kısmaen
    😦

    Beğen

  6. SÜPER BİR KLİP HARİKASIN KENAN 🙂
    Bilgisayarımı açtım klibi az önce izledim gerçekten çok güzel olmuş.Benim takıldığım sadece şu biraz nakarat sade gibi geliyo bana nakaratı daha coşturucu olsa çok daha iyiyede gidebilir zaten son versiyonu değildir sanırım.Arkadaşlar bu sözleri yazıyorum diye kızmayın zaten şarkımız öbür şarkıları ezer geçer.Ben sadece beğenmeyenler için değişik yollar düşünüyorum.Klibe gelince mükemmel olmuş biz bu sene kazanıyoruz kardeşim.HEP BİRLİKTE EL ELE VERELİM KENAN DOĞULUYU, TÜRKİYEMİZİ BİRİNCİ YAPALIM ÇÜNKÜ TÜRKİYE BU ÖDÜLÜ HAKEDİYOR

    Beğen

  7. arkadaşlar bu üstteki siteye girin ülkemizi yükseltelim eurovision resmi sitesinde 18. sıradayız sizce bizim yerimiz bumu ?

    Beğen

  8. ben diğer ülke videolarını izledim ama bizimki en iyileri tek kelimeyle süper ama bize rakip olarak yunanistan ve sırbistanı görüorum sırbistanın sonları çok güzel

    Beğen

  9. sayın aytaç ve tolgamax.o siteye ben de girmiştim.yalnız tablonun başında birşey yazıyordu(ingilizce)diyo ki ‘şarkıların hepsi açıklandıktan sonra 2 hafta içerisinde verilen bütün oylar güncelleştirildi.hatta türkiye bu ülkeler içerisinde en çok oy almış ülke diye konu başlığı bile vardı.sadece sitede sıralama göze alınmamış o kadar

    Beğen

  10. “Shake it up Shekerim” SARSSAK NE OLACAK SARSMASAK NE OLACAK ŞEKERLER?.. 13 MAYIS’TA EUROVİSİON’DAYIZ, 16 MAYIS’TA YÜZ YIL GERİYE GİDİYORUZ… SARSINTI DİLİMİZDE SÜRÜYOR ZATEN. ŞEKER ÇUVALLARINI YUVARLAMALI DİYE Bİ ŞARKIYLA BEN DE GELECEK YIL EUROVİSİON’UN VİZYONUNDA YERİMİ ALMAZSAM… SARSILIP KENDİMİZE GELMEK GEREK ŞEKER ÇUVALLARINI SİLKELEMEK GEREK (BU DA BENİM ŞARKIM NO’OOLMUŞ? TAMBA TUMBA ESMER BOMBA TABA TUMBA… CİDDİ MÜZİK DERGİCİLİĞİ YAPAN TAMBA TUMBA.COM’UN İÇERİĞİNE YAKIŞMAYAN ÇOCUKÇA KÜFÜRLERİ TOPLAYIN GELECEKTE SİZ BU TOPLADIKLARINIZLA ŞARKI YARIŞMALARINA KATILIN

    Beğen

  11. ilk 3 !!bence türkiye ama…
    zaten adam gibi bi parça yok maşallah hiçbiri bu sene hiç uğraşmamış.
    ukrayna ve danimarkanın ise amacı zaten belli finlandiya gibi olucaklar akılları sıra ama kanmak yok.. 😀
    bence şarkımız güzel birde üstüne şov eklenir üstünde biraz oynanırsa ilk 5 garanti. 😀

    Beğen

  12. ARKADAŞLAR HERKEZ BU YAZIYI OKUR İSE SEVİNİRİM ÖNEMLİ BİR KONU Arkadaşlar biliyorsunuz sarbel türkiye’ye geldi. Geldiği gibide birçok programa konuk oldu bunlardan bazıları atv ana haber bülteni,makina,bestfm gibi yerlere derken çocuk kendini 1.liğe alıştırdı. Bu sarbel’in türkiye’ye geliş sebebi besbelli ben buna oy toplama çabaları diyorum. Neymiş türkiyeyi çok seviyormuş amcası halası türkmüş,türkçe şarkıları ezbere söylüyormuş oymuş buymuş arkadaşlar bunlar hep oy toplamanın fasa fıso’su çocuk kendini türkiyeye sevdirmeye çalışıyor ve oylarıda türkiye’den yunanistana götürmeyi amaçlıyor. Arkadaşlar bu sözlere inanmayın sakın olada yunanistana oy yollamayın sonra çok ahh dersiniz eğer yunanistana oy yollarsanız. Neden mi çünkü bu sene rekabet olacak esc’de 1 oy bile çok önemli yani anlayacağınız türkiyeden yunanistana gidecek olan bir oy türkiye’yi 2. Yunanistan’ı 1. yapar aynı 2003 yılında belçikanın yaşadığı gibi. onun için belçikanın yaşadığını yaşamamak için yunanistana oy yollamayın arkadaşlar .ne bileyim gürcistana yollayın almanya’ya yollayın ispanya’ya yollayın ama yunanistana yollamayın çünkü yunanistanın şarkısı iyi bir şarkı birinciliğe oynuyacağını düşünüyorum aynı şekilde kenanın şarkısınında birinciliğe oynuyacağını düşünüyorum bunun için bu iki ülke arasında kıyasıya bir rekabet olacağı için türkiyenin kıl payı birinciliği kaçıracağından korkuyorum bunun için arkadaşlar yunanistana oy yollamayın…..

    Beğen

  13. favorilerim;
    1;türkiye
    2;yunanistan
    3;belarus
    4;kıbrıs rum kesimi
    5;bulgaristan
    6;danimarka
    7;ispanya
    8;gürcistan
    9;makedonya
    10;finlandiya

    Beğen

  14. sercan sana şimdi burda ne diyeceğime şaşırdım.sen türk olmayı sevmiyosan git o zaman yunan,ermeni ol.senin ve sen gibilerin bu ukalalığı bu ülkeyi sizin yüzünüzden kaybetmemize yol açtığını belirtiyor.size şimdi diyorum ki siz gidin bu ülkeden bak gerçek diyorum.ayrıca benim favorim başta TÜRKİYE,gürcistan,slovenya ve yunanistandı bu demek oluyorki yunanistanı sende seviyosun diyosanız ben sadece şarkısını seviyorum ben o ülkeden nefret ediyorum.şu hayatta TÜRK-yunan dostluğu gibi birşey yoktur…
    sercan bu mesajım seni çok etkiliyor.ona katılan arkadaşlarada yazıklar olsun diyorum hepinize madem TÜRKsünüz TÜRKlüğünüzü korumanız gerekir.ülkemiz sizin için neleri feda etmiş siz ne yapıyosunuz ya.

    Beğen

  15. ya bırakın ya en güzel yunanistan sarbel shake ıt up ama kennda fena değil sırbistan marıja storoviç süper bide cahiller şarkıdan annlamıyosunuz ingilizce olmalı tabi

    Beğen

  16. kenenda oglu biraz daha çalışsaydı çok kötü
    sercan sana şimdi burda ne diyeceğime şaşırdım.sen türk olmayı sevmiyosan git o zaman yunan,ermeni ol.senin ve sen gibilerin bu ukalalığı bu ülkeyi sizin yüzünüzden kaybetmemize yol açtığını belirtiyor.size şimdi diyorum ki siz gidin bu ülkeden bak gerçek diyorum.ayrıca benim favorim başta TÜRKİYE,gürcistan,slovenya ve yunanistandı bu demek oluyorki yunanistanı sende seviyosun diyosanız ben sadece şarkısını seviyorum ben o ülkeden nefret ediyorum.şu hayatta TÜRK-yunan dostluğu gibi birşey yoktur…
    sercan bu mesajım seni çok etkiliyor.ona katılan arkadaşlarada yazıklar olsun diyorum hepinize madem TÜRKsünüz TÜRKlüğünüzü korumanız gerekir.ülkemiz sizin için neleri feda etmiş siz ne yapıyosunuz ya.

    Beğen

Fikrinizi Lütfen Bizimle Paylaşın

