Scooch’tan Turk Bayrakli Klip

Bu yilin en cok konusulan sarkilarindan Flying The Flag (For You)’nun yeni klibi gorucuye cikti! Birlesik Krallik adina yarisacak Scooch’un Eurovision klibi, Britanya muzik kanallarinda yayinlanmaya basladi.

Turk bayraginin da arka fon olarak kullanildigi klip, bastan sona Scooch’un sarki sozleriyle ortusen esprilerle dolu.

2000’li yillarin basinda Britanya’da pek cok liste basarisina sahip sarkiya imza atan grup, bu kez Eurovision’da Birlesik Krallik’i son yillardaki kotu sonuclarindan kurtarmaya calisacak. Helsinki icin sarkiyi bes ayri dilde kaydeden grup, sarki icin iki ayri single hazirliyor. Singlelar mayis ayinda hem Britanya hem de Avrupa’da muzik marketlerde yerini alacak.

12 Mayis’ta direk finalde yarisacak Scooch ve Eurovision sarkilarinin yepyeni klibi asagidaki linkten izlenebilir.

Haber: Umut Certel

Birlesik Krallik – Scooch – Flying The Flag (For You)

Scooch’tan Turk Bayrakli Klip” üzerine 63 yorum

  1. inadisyon, fatih hocama bir şey sormak istiyorum,

    sevgili fatih hocam. siz brüssel’de mi oturuyorsunuz.üstte bir yerlerde bu şekilde bir bilgi kullandım; bilgimin doğruluğundan emin olmak istiyorum.

    şimdiden teşekkürler

    bedia.

    Beğen

  2. bir şey soracagım.birleşik krallık ingilterede mi.ingiltere diye geçiyorda.anlamadım.biri bana açıklayabilir mi?

    Beğen

  3. sevgili ……
    inglitere birleşik krallığın bir bölümüdür ancak yarışmaya tüm krallık adına katılıyor…
    bunun yanında birleşik krallık ingiltere,iskoçya,galler,kuzey irlanda gibi 4 bölümden oluşmaktadır ancak yarışmaya bağımsız olarak değil bir bütün olarak katılmaktadır…
    yani amerikanın eyalaetleri gibi de denilebilir ancak aynısı değildir…

    arkadaşlar ben böyle açıklayabildim eğer yanlışımı bulur ve düzeltirseniz daha çok sevinirim..

    Beğen

  4. çok teşekkürler beni aydınlattıgınız için.e o zaman bizde hem TÜRKİYE hemde kıbrıs rum kesimi adına girelim.zaten onları almıyo bu avrupa denen şey.

    Beğen

  5. ay özür dilerim TÜRK kesimi diycektim. daha yeni kıbrıs rum yönetimini temsil eden kızın yorumunu okudumda aklımda kalmış.gerçekten çok pardon.yoksa banane rumlardan zaten ben bi yunanistandan bide ermenistandan nefret ederim

    Beğen

  6. off tatlılarım ya en sonunda siteyi ele geçirdim allah kahretsin en sonunda sızın gıbı salakları kendi üstüme çekip ilgi odağı oldum siz böyle yorum yaptıkça ben hedefime ulaştım diye çok seviniyorum tatlılarım bu enformation oluyo ve ben amacıma ulaşıyorum hayat kelebeklerim. bakın şimdi bu yorumum sonunda yine yorumlar yazıcaksınız ben yine hava atıcam size ve sizde oltama düşüceksiniz ama artık sıkıldım ya yeter ben zaten nıck ımı degiştiricem ve artık başka yorumlar yapmak istiyorum tatlılarım.Ama sağolun sayenizde sitenin gözdesi oldum ve benim salak salak yorumlarıma cevap verdiniz sağolun.bazı salaklar beni savundu yazık size
    sgy
    bda

    Beğen

  7. Süper yaaa.çok hareketli.çok ciddi.Obür ülkeler gibi(isveç,danimarka özellikle ukranya gibi)saçma olmamıç.Çok güzel.

    Beğen

  8. ya lütfen kendimizi çok küçültüyoruzçorda dollu ülkenin bayragı var.özellikle Türklerinki konmamış.ezik gibi Türk bayraklı falan.yanlışmıyım

    Beğen

  9. girl süper laf sölemişsin ya bedia bir kültür mantarı diyee gülmekten kırıldım valla zuhahahah muaa puaa
    benim top 5
    1. Moldova
    2. Ukrayna
    3. Gürcistan
    4. Güney Kıbrıs
    5. Türkiye

    türkiyenin oyları
    1 belarus 946
    2 rusya 949
    3 ukrayna 1654
    4 ingiltere 1905
    5 moldova 2671
    6 fyr makedonya 3555
    7 ispanya 3600
    8 yunanistan 4987
    10 bosna 11.002.023
    12 ermenistan 13.957.896

    not: yandakiler oy miktarı 😀

    Beğen

Fikrinizi Lütfen Bizimle Paylaşın

