Ukrayna Klibi Yayinda

Ukrayna temsilcisi Verka Serduchka’nin Eurovision sarkisina cekilen yeni klip, dun tum dogu Avrupa muzik kanallarinda gosterime girdi.

Dancing Lasha Tumbai icin cekilen klipte Verka Serduchka‘nin annesi de rol aliyor.

Dun Dogu Avrupa muzik kanallarinda gosterime giren klip, yarismanin en buyuk favorilerinden Verka Serduchka icin yarismaya 2 hafta kala yepyeni bir promosyon donemi baslatti.

Dancing Lasha Tumbai‘nin yepyeni klibini asagidaki linkte izleyebilirsiniz.

Haber: Umut Certel

Ukrayna – Verka Serduchka – Dancing Lasha Tumbai

Ukrayna Klibi Yayinda” üzerine 79 yorum

  1. ya ukraynaaa berbat birşarkı ile katıldı.nasıl olduda 2. oldu yya sırf şaklabanlıklarışyla 2. oldular.eğer ukraynalılar gibi gerizekalılar olmasaydı ilk 3 e girerdik.

    Beğen

  2. bence çok haraketli ve güzel bir şarkı sanatçıda çok güzel söylüyo ve sonunda yaptığı harakette noktayı koymuş diyebilirim.Buarada kostümlerde süpper… 😀

    Beğen

  3. bravo Verka..benim favorim bulgaristan ve ukraynaydı.ikiside birinci olmadı ama Verka Serduchka izlerken hepimizi gülümsetti.çok oynak bir şarkıydı.klibi de fena değil.bu yarışmayla verka çıkış yakalayacak ve büyük bir fenomen olacak….

    Beğen

  4. bugune kadar nıyeyse herkes lordiyi kötüledi oysa hıcte kötü deil şarkı gayet güzel kulağı olan insan anlıyabilir sarkının güzel oldugunu ukrayna hıc fena deil sarkı güzel performans güzel ama klip berbat bence hanna yani finlandiya yine birinci olmalıydı sarkı mükemmel kenan doguluda iyiydi ilk beste olması cok güzel ama birinci finlandiya olmalıydı yine

    Beğen

  5. şarkı güzel müziği hoş ama söyleyen tam bi erkek olsaydı süperolcaktı yine de üllkesinde kadın yerine koyup seçmişler helal

    Beğen

  6. bence iğrenç bi şarkı ikinci olması bi şans kenan doğulu shke it up sekerim şarkı 2. olmalıydı bunun yerine

    Beğen

  7. verka yı travesti ve gay bulanları kınıyorum onlar sadece sahne aksesuarı ben bir ukranyalı olduğum icin biliyorum sarkıda gayet güzel bence beyenmeyenler travesti 😀

    Beğen

  8. verka travestiyse o zaman huysuz vircin ondan sonra rahmetli zekim üren de travestidir yani bunları yazanlar tekrar düsünsün!!!!!!!!!!!!!
    bu arada suradaki söz olan lasha tumbai yi yankıs anlayanlar var orasını russi goodbye anlamıslar gerceği lasha tumbaş alacak bunu rus gazeteleri yapıyor ve kavga cıkartıp haber yapmak istiyorlar benden duyrulur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Beğen

  9. ben var ya türkiyeyi anlamıyorum gitirusya ya 12 puan verdi olurmu hiç adamlar negüzel şarkı yapmış ben bir internet adresinden ögrendeim sibirya her ülkeye 85$ vermiş oyüzden herkez sibiryaya oy vermiş olurmu
    ermenistana 10 puan verlirmiya ben onların yerinde olsaydım bulgaristana:12 puan verirdim ukraynaya:12 puan rerirdim ama türkiyenin aklı nerde biz rusyaya 12 puan vermezsek budayı kesebilirlermiş YOOOKYA…ben almanyalıyım şu an türkiyeden konuşuyorum ….sizi destekliyorum ukrayna ve bulgaristan guut…

    Beğen

  10. ukrayna çok süperdi laf yok arkadaşlar çok güldürdüler beni.Hele o son sahnelerde kadının poposuna vurunca… gülmekten yerlere yattım sırbistan yerine ukrayna 1. olmalıyıdı! en fazla hakeden oydu çünkü!!!

    Beğen

  11. bence ukrayna dengesini bodu eurovisiona kimi koyacaklarını şaştılar öyle birinin böylesine güzel bi yarışmada ne işi var anlamadım ama bence eurovisionun en güzel şarkısı sarbel den yassou maria ama oda olmadı napalım

    Beğen

  12. şarkı biraz terbiyesiz…şarkısıda çok tuhaf ama bu şarkının 4.kenan doğulunun şarkısı 2.i olmalıydı bence

    Beğen

  13. verka serduchka kızmı erkek mi belli değil ruş sürmüş afedersiniz göğüsleri var belli değil kız veya erkek yada ortası!!!müziği çok hoşuma gitti zaten sözleride 1-2 tane söz var içinde fazla söz yazmamışlar.sözleride hoş çok fıkır fıkır güzel ama biraz acayip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Beğen

  14. bence bu şarkı 0-6 yaş grubu için fena değil.klibi hariç tabiii.adamlar baya abartmışlar ama tabii kliptee oynayanlaradaaa bi sözüm yok.işallah seneye biz 1. oluruz.ukrayna bence bu şarkı ve bu kliple değerini düşürdün.zaten ne kadarsa değerin neyse önemli olan yarışmalarda değil gerçek hayatta ticarette geçimde birinci olmakvar tabii bunun bide diğer yüzü

    Beğen

  15. ya manyakmısın:::

    verka serduchka kızmı erkek mi belli değil ruş sürmüş afedersiniz göğüsleri var belli değil kız veya erkek yada ortası!!!müziği çok hoşuma gitti zaten sözleride 1-2 tane söz var içinde fazla söz yazmamışlar.
    diye yazmısın iyice bi sarkıyı dinle istiyosan sacma sapan kenan dogulu nun sarkısına bin basar kenan doguluda kim yaw sırbıstan bile daha iyidi kenan dogguludan bu ara verka serduchka erkek kostum onlar gerizekalı huysuz vircin ne yapıo ozman ne yazdıgına ii bak ya biraz dikkat et cok sacma konusuyorsun

    Beğen

  16. ya o erkek ama kılık değiştirmiş o göğüslerde portakal hey arkadaşlar ben rusum onu da biliyorum inanmıyorsanız işte kanıt:апролароцкентисыуезхпавыцйцфвптддпнаоенпг işte rus harfleri

    Beğen

Fikrinizi Lütfen Bizimle Paylaşın

