Türkiye’nin provaları devam ediyor…


6 Mayıs Pazar günü yapılan 2. tur provalarda Türkiye basının ve fanların ilgisiyle karşılaştı. İşte Türkiye 2. prova videoları :

Türkiye’nin provaları devam ediyor…” üzerine 295 yorum

  1. evet arkadaşlar yorumlar bittikten sonra boş oturmayıp oy atacak olanlar lütfen irtibata geçsin sesime gelin doğanda bizden haydi grup güzel bekliyoz

    Beğen

  2. ben kızların kostümlerini beğenmedim berbat ötesi. ama kenen az önce ntv te canlı bağlandı ve morali süperdi

    Beğen

  3. orasının bir festival havasında olduğunu ortamın çok süper olduğunu ve birincilik beklediğini söyledi inan abartmıyorum eda

    Beğen

  4. ya ben bugündü semi esc ye taktım kafayı ben alışamadım bu olaya.sanki bu semi olayı eurovision un büyüsünü bozuyor gibi geliyor bana.şimdi bugun başarılı olanları cumartesi tekrar izliycez aman ne bilim ben bi tuhaflık var bu işte neyse izleyelim bakalım benin bu gece k.lim de var ama napalım

    Beğen

  5. esctoday de bi yorum var millett
    You must see the Turkish performance,that was amazing!Turkey might be winner!
    diyoo acaba ordanmı yazıyoo kii yabancıı birii olduğu belli

    Beğen

  6. hatta arkadaşlarr amazing in anlamına bi daha baktımm hayrett vericiiydii diyoo

    yanii bu arkadaşşş çoookkk beyenmişş ve birincii olabileceğimizi söylüyoo üyeninn fotosundaa ingilterenin byrağı varr

    Beğen

  7. millet son bi haber daha

    EUROVISION ŞARKI YARIŞMASINDA YARI FİNAL HEYECANININ YAŞANACAĞI BUGÜN, GUARDIAN GAZETESİ TÜRKİYE’NİN ADAYI KENAN DOĞULU’YA DİKKAT ÇEKTİ…

    10/5/2007 10:35

    İngiltere’nin önde gelen gazetelerinden Guardian, bu akşam yapılacak olan Eurovision şarkı yarışması yarı finali ile ilgili haberinde, Finlandiya’da yapılacak olan organizasyonun ilk bölümünde 28 ülkenin yarışacağına işaret etti.

    Sadece ilk 10’a girenlerin Cumartesi günü yapılacak finale katılma hakkı elde edeceği hatırlatılan haberde, yarıştaki ekiplerden özellikle İsviçre, Polonya ve Kenan Doğulu’nun Shake It Up Şekerim’le temsil edeceği Türkiye’ye dikkat çekti

    Beğen

  8. ben demiştim israil yarışmadan çekilecekti diye.çünkü üstünde büyük baskı vardı.siyasi bi şarkı oldugu için .yani şaşırmadım.ya bu sene şarkılar çok güzel karar veremiyorum.içime dogdu sırbistan olucakmış gibi birinci zaten şovlarını begenmişler diger ülkeler.bence birinci sırbistan rusya ve belarus olmalı karar vermedim.bunlar ilk üçte kesin.ukraynada ilk beşe giricek.benim fovorilerim ispanya,sırbistan,belarus,rusya ,rum kesimi ve isveç.bence bunlar en iyi şarkılar.bizim kazanacagımıza dogrusu inanmıyorum zor yani.ukrayna yeni remixle berbat olmuş.birincilige en yakın isimler rusya,sırbistan,belarus,ukrayna,rum kesimi,polonyayı andorayı ve fransayı begenenlerde çok.ben hiç bu kadar güzel şarkıların oldugu bi eurovision görmedim.bulgaristandan bişi olmaz kadın sadece bagırıyo.biz bence 7.falan oluruz.yunanistan ilk beşe girer bence.onu destekleyen çok.bu geceyi bekliyorum.çok heycanlıyım.

    Beğen

  9. valla öyle görünüyoo…inşallah dediklerii gibi olurr.. amaa şovun aynı olduğunu düşünüyorumm yinedeee bizzee artıkk sıradışı gelmesedee ilk kez izleyen insanlara diğerlerindenn çokk ama çokk farklı geleceği kesinn

    ben hatırlıyorumda trt de ilk açıklandığı günn kulağıma çokk farklı gelmiştii ne düşüneceğimii bilememiştimm ama lovy dovy kısımlarıı ve o kenanın yaptığı halay kısmı çokk hoşuma gitmiştii bide tbii sexy leyz low kısmıı

    acayipp hoşuma gitmişti şimdii de diğer insanlara çok daha güçlüü bi şovlaa sunulacakk başkalarınada hoş gelmesiine şaşmamamk laz

    Beğen

  10. arkadaşlar bi sorum olacak bu akşamki performenstan sonra finalde yarışacak ülkeler belli olacak ya işte bu sıralama bu gece werilecekmi yani bu gece en çok oyu alan ülkeyi ögrenebilecekmiyizz yoksa karmaşık olarakmı warecekler sıralamayı şimdiden teşekkürler….

    Beğen

  11. akarışıkk olrk açıklayacaklar ama sibeldee finalden sonraa yarı finalden kaçıncı olarak çıktıklarıda açıklanmıştıı bunda da aynı olur heralde

    Beğen

  12. evet kıme atalım oy.Bu arada oy atarak ta kendı kuyumuzu kendımız kazmıs olmayalımda aman ha ! Bır de oy verdıgımız ulke turkıyeyıde cok gerıde bırakmasın. Kımseye bence oy vermesek mı acep ne. Nedır bu ısın dosgrusu bılen solesın de onu yapalım şekerler

    Beğen

  13. arkadaşlar artık sona geldik isterseniz kötü yorumlar yapıp moral bozmayalım ki zaten artık hiç bişey değişemez. unutmayın en iyi favori ülkelerden biriyiz ayrıca tv dede izledim finlandiyada eurovizyon görevlileri kenan birinci die bağırıyolar yani umudunuzu yüksek tutun biz iyiyiz ve kazanıcaz. sevgiler

    Beğen

  14. önemlii değil erman

    arkadaşlar bu arada şu cümleyii ben tam anlayamadımm çevirebilirmisiniz

    on the bridge Kenan waies around some scarf in the air.

    Beğen

  15. B uarada moralınızı bozmak gıbı olmasın ama eurovision.tv uada belgovısıon da okudum. Her ulkenın provası tek tek ırdelenmıs yorum yapılmıs.Pek begenılmemıs. Western fılmlerınden cıkma gıbı yazmıslar kenana. esctoday.com yada 12poıntste falan her ulke var turkıyeyle ılgılı hıc bısı koymuyorlar ya sınır oluorum.zaten cok karmasık sıteelrı var bulunmuyor bır sey. son 5,5 saat arkadaslar cok heyecanlı

    Beğen

  16. eda valla snn o ingilzce cümlede kenan köprü üstünde mendil sallıyo gibi bişey oluyo ama yanlş bişeyde sölemek istemiyorum
    MOHİCAN…

    Beğen

  17. hangi ülkeye oy vermemiz gerektiği konusu tartışılıyor ben final gecesi rusyaya vereceğim oyumusonuçta beğendiğimiz şarkıya oy vermeliyiz starejik davranırsak güney kıbrısın ve yunanistanın 12 puanı birbirlerine vermelerini eleştiremeyiz ne kadar kenan ı desteklesem de şarkımızın vasat olduğu kannatindeyim

    Beğen

  18. Bugün oylarinizi:
    Karadag(Montenegro), Arnavutluk(Albania),Norvec(Norway),Letonya(Latvia),Avusturya(Austria),Belcika(Belgium),Portekiz(Portugal),Andorra(Andorra) ve Gürcistan’a verin,belkide Belarus,Bulgaristan,Kibris,Sirbistanin önünü kesin

    Beğen

  19. Arkadaslar, pek söz edilmeyen bir gercek var ki, Kenan ve ekibi hic iyi tanitim yapamadilar Avrupa´da. Almanya´da ciktigi canli bir radyo programi ve Romanya´daki TV programi disinda sadece Türkiye basinina röportajlar verildi. Sadece Türk komuoyuna yönelik tanitimdi bunlar, konserlere bile sadece Türkler geldi dogal olarak. Neden bir türlü AVRUPA medyasina kendimizi tanitamiyoruz onu bir türlü anlayamiyorum.

    Diger sanatcilara baktigimizda Kenan Dogulu kadar profesyonel olmayanlar bile Avrupa medyasinda sürekli yer aliyorlar. Internet, Radyo, yazili ve görsel medya ne varsa hepsinde mevcutlar. Kenan ise sanki egzotik bir ülkeden gelmis bir “Noname” gibi anlatiliyor.

    Benim en cok merak ettigim: TRT nerede? Ne bir destek, ne bir ekstra yayin…haberlerde bile 1 dakkikayi gecmiyor. Neden Helsinki´den hic bir görüntü yok??

    Yunan kanali ERTyi izliyorum, HER GÜN Sarbel ve Eurovizyon ile ilgili haber hatta magazin programlar gösteriliyor. Adeta bir Eurovizyon Show Kanali gibi calisiyorlar…bizim TRT ise Orta Asya´dan onlarca belgesel yayinliyadursun…Kenan 15. filan olursa hic sasmayalim!

    Beğen

  20. abartmayalımm okadar da değil 15. filan olacağını sanmammama bana göredee ilk 5 zor 7 8 felan olur diye düşünüyorummm

    Beğen

  21. Kenandan özür dilerim ama
    Bu Showdan birsey cikmaz… 2000,2001,2002,2003,2004 Türkiyesini ariyorum…
    O zamanlar Eurovision u gurur la izliyordum, artik o heyecan kalmadi…
    Hatirliyorumda… 2001’de Sedat Yüce ve 203’de Sertab Erener’e sira gelince tülerim diken diken olmustu… (Ah o eski Eurovision ah…)
    Bugün Kenan cikacak… Hic heyecan yok:
    12puan Belcikadan,Almanyadan,Hollandadan,Fransadan
    10puan Austuryadan,Isvicreden
    8puan Danimarkadan,Bosna dan
    8puan en fazla : Digerleri

    Beğen

  22. arkadaşlar ben yavaş yavaş haberlerı ızlemeye gecıom. TRT’ ye de bakın. Yarışma gunu de herhlade bır baglanırlar helsınkı’ye dımı zahmet olcak TRT’ye ama neyse. Atv’de gozum baska kanalda bır sey cıkarsa hemen yazın optm by

    Beğen

  23. hayır anlamıyorum ki daha ne bekliyodunuz ya şarkımız süper dierlerine oranla mükemmel ayrıca yarışmadaki tüm ülkelerin karaografisi berbat tamam kenan da kötünün en iyisi buda yeter zaten. ne olacakti adamin kanatlanıp sahne boyu uçmasınımı istiyoruz arkadaşlar ne olur yapmayın. sabırsızlıkla bekliyorum ben ısrarla moralimizi yüksek tutmaya çalışırken bazı arkadaşlarımız ısrarla düşürüyorlar.lütfen kazanıcağımıza inanın şunun şurası iyi olan kaç rakibimiz var biz iyiyiz hadi inanalim artık. SEVGİLER.

    Beğen

  24. arkadaşlar başlıyor. Bu arada jurımız her zaman kı gıbı fecaat. ne alaka sımdı ekonomıst vakıf baskanı falan ya sınır oluoru msu trrnın herseyıne.Bır de cok dıkkat edıolarmıs bumu dıkkat. Neyse hadı basarılar kenan. Başlamak uzere son yarım saat yarısmadan sonra bu topıcte blşlm optm herkesı şekerler

    Beğen

  25. ya varya süper ayurıca kenan hiçde sönük değildi
    nerden çıkarıyosunuz anlayamadım valla neyse ama ben 12 mayısta birinciliği alıp gelceğimizie inanıyorum

    Beğen

  26. kenan sana güveniyoruz.1.olup gelecen biliyoruz.olmazsada çalkala şekerim buket kırşehirden benim arkadaş sana bayılıyo ah buralara bi gelsen inşallah gelirsin gelirsen cacabey ilköğretim okuluna uğra

    Beğen

  27. arkadaşlar ben provaları izleyemedim çünkü açılmıoooooo. ama yarı finali seyrettim süperdi gerçekten seste bir problem vardı . finali sabırsızlıkla bekliyorum geçenki 2 eurovisionda yüzümüz gülmedi ama bu sene birinci olacaz en azından ilk üçe girecezz eminimmmmmmm başarılar kenannnnnnnnn sana güvenimiz sonsuz!!!!!!!!

    Beğen

  28. yaa arkadaşım hani kızlar bikinili kalcaktı.Ayrıca kenan kesinlikle o şarkılara bakarak birinciliği hakediyodu.çok SALAK Bİ ŞARKI BİRİNCİ oldu.bence bundan sonra bizimkilerde salak şarkılarla çıksınlar eurovisiona şuna baksanızna 2 senedir çok mal şarkılar birinci oluyo eurovision aldı başını gidio.bu sırbistana oy verenler şarkının nesini beğendiler anlamadım neyse seneye direk finaldeyizdiz neyse kenancım sen bizim gönlümüxde birincisin üzülmeee seneye direk finale gircemiz için seviiin

    Beğen

Fikrinizi Lütfen Bizimle Paylaşın

