2007’nin ilk şarkısı belli oldu

Henüz bir çok ülke hazırlıklara bile başlamamışken, yılın ilk Eurovision şarkısı Moldova’dan geldi. Ülkeyi Fight adlı şarkıyla Natalia Barbu temsil edecek.

8 kişiden oluşan bir jürinin seçtiği şarkı, 94 puanla ipi göğüsledi. 2005 yılında ilk kez Eurovision’a katılan Moldova’yı temsil ederek ilk katılışlarına göre 6.cılık gibi büyük bir başarı elde eden Zdob si Zdub adlı grup ise 76 puanla yarışı kaybetti.

94 points  Natalia Barbu – Fight (Brasoveanu/Buga)   listen here  
76 points  Zdob si Zdub – Space Cowboys (Ghincu/Iagupov, Jaro)  
70 points  Olia Tira – Your place or mine? (Taranu/Taranu)  

Moldova’nın 2007 Eurovision şarkısı şu linkten dinlenebilir:

http://www.trm.md/eurovision/NB_Fight.mp3

Barbu’yu baska bir sarkisinin performansiyla asagidaki linkten izleyebilirsiniz.  

Haber: Olcay Tanberken
Kaynak: ESC Today

2007’nin ilk şarkısı belli oldu’ için 55 yanıt

  1. Think twice dedi ki:

    ilk 10a girer ilkten beyenmiyorsunuz ama dinledikçe alışkanlık yapıyor.moldova bile rock seçti bilemiyorum bu seneki esc nasıl olucak?

    Beğen

  2. aksizi/tarik dedi ki:

    arkaadslar kim demiş rock değil diye aa:) pardon ya ama ya aslında dinledikce hos gibi gozukuyor ama yınede birşey olmaz ya

    Beğen

  3. fatihcivelek dedi ki:

    Bu sarki MÜTHIS – MÜTHIS .. baska kelime bulamiyorum.. Sadece sahnesi merak konusu. Sahne üzerinde ön tarafta mavimci i$iklar içerisinde arka planda 4 backing vokal – iki zenci adam ve sahane iki bayan. giyim kusamlari Sert ve gözlükler, müfettislerin gizemliligi gibi. Arka fonda ise silahli takip sahnesi sarkinin kirilma noktasinda sonunda dogru ise fazl kalabaliklik yapmayacak sekilde gümüs renklerle asaga düsen 3 boyutlu animasyon ruhlar, yere dustüklerinde su parçaciklari olup yokolacaklar.. I-NA-NA-MI-YOR-UM – sanki bu sarki ingiltere’yi temsil ediyor.. Güçlü bir ses ve rock-pop arasi orta kitleyi hedef alabilecek MÜTHIS bir sarki.. ayrica sarki sözleri yürekleri yakmasinda ne olsun .. Senaryo belli ; son ihtirasli gecede iki insan kendilerini birbileri için feda eden ve son nefeste sürünerek ellerini uzatirlar ama o 1 santim mesafe son dokunuslari engeldir.. “Fight” – Ask savasi bu sarkiya denir.. Dima bilan’in sarkisina oranla kat kat üstün ! Dogu Avrupa ülkelerine bazen gibta etmemek mûmkün degil. Hosgeldin tekrar Moldova ! HELL-sinki cehennemin arenasinda ilk sarkisini bizlere hediye ettigin için..

    Beğen

  4. fatihcivelek dedi ki:

    Bence KI$INEV 2008 olacak gibi – bu ne cüret Moldova’dan super super super – Müthis yavv.
    hala I-NA-NA-MI-YOR-UM ! 🙂

    Moldova kazanirsa Bükre$’te felan mi yapilacak mis. Bence o zamana kadar Türk is adamlari Moldova’nin baskentinde sahane bir salon in$a ederler .. Kesinlikle !

    Beğen

  5. fatihcivelek dedi ki:

    Keske TRT’de 6. vites ile Moldova Televizyonu hiziyla basarili bir sarki seçebilse keske ..
    Moldova beni hem Video Contest’te $a$irtti hemde simdi. Dogu Avrupa Rock-pop’un yeni filizlenen pazari.. potansyel çok. Rusya’da devam ederse bu kategori’de eger, 2 sene daha dogu Avrupa’dayiz .. YUUPPPPIIIII

    Beğen

  6. Dj...özde dedi ki:

    Harika bir parça yarı finalde ilk 5’de finalde ilk 10’da beğenmiyenleri anlamıorum ama zevkler ve renkler tartışılmaz sonucu 10-12 mayısta ki scoreboard belirler deil mi?

    Beğen

  7. idris dedi ki:

    bence bu yıl eurovision a hadise gitmeli …hiç olmasa avrupada yaşayan türkler in yarısının çoğu oy kullanır demi ama….

    Beğen

  8. bülent dedi ki:

    kesinlikle kötü bir parça değil, çok daha kötülerini gördük (bkz: gelmiş geçmiş tüm esc parçalarının % 70 i). Ancak catchy bir şeyler eksik, mutlaka daha iddialı parçalar cıkacaktır, onların arasından sıyrılabilir mi? karşılaştırma yapmak için çok erken, bekleyip göreceğiz

    Beğen

  9. burak dedi ki:

    Şarkı fena değil. Aslında çoğu şarkı birbirine benziyor zaten. Eurovision’da artık görsellik dikkat çekiyor. Bu arada bu şarkı kesinlikle rock!!!

    Beğen

  10. halil dedi ki:

    sarkı berbat ama unutayalım kı moldovanın ve dıger baltık ulkelerının aga babası rusya var baltık ulkelerı hep bırbırlerıne oy attıkları ıcın bu sarkıda ilk ona girer:)

    Beğen

  11. ercan coşkun dedi ki:

    şarkı birinci olamaz ilk ona girme sansı yuzde 50 ama bu sarkının sovu mukememl olabılır buda oy demek ayrıca dıger sarkılar ı dınlemeden yorum yapmak basarısı adına yanlıs sarkıyı begenmedım kısacası kenan doğuluya gelince seze aksu olunca her sey olabılır sarkıyı olusmadan konusmak zor ama ben başarı kesın dıyebılırım sadece

    Beğen

  12. Mc tuğba dedi ki:

    şarkı güzel ama biraz ağır gitmiş rack denemez…madonma bu şarkıyı değiştir daha güzel tarz şarkı bulabilirsin bunla ancak sondan 1 ci olursun

    Beğen

  13. 21gram dedi ki:

    titpik bir eurovision şarkısı. 2005 kiev’de ve 2006 atina’da başarılı olamasa da farklı, kendini gösteren şarkı ve şovlarla karşımıza çıkmışlardı. bu kez daha temkinli davranmışlar. yine de beğendim, hoş gerçekten.

    Beğen

  14. damla dedi ki:

    kesinlikle iğrenç bi şarkı hiç ama hiç beğenmedim eğer bu şarkıyla giderlerse ilk 10 u bırakın sondan 10.olur bune yaaaaaaa ben buna şarkı demem kenan bi hazırlansında şarkı görsünler
    (bence bu şarkı kesinlikle rock !!!!)

    Beğen

  15. SABRİ dedi ki:

    guz sarkı ama eurovisiona bu sarkıyla gir mesin ben ce sondan 3. veya5. olur lar bnm tahmınıme göre ama bilemiyorum 24 ülkenin sarkısı da ha belli olmadı bana gre cak igrenç birsarkı ben kenan doglunun 3 sarkıdan birini dinledim bn ce o buna bin basar çunku 3 sarkının birini dinlediğim için kenan doglunun onun için boyle yorum katıuyorum bu sarkıya

    Beğen

  16. f_yucel_gs dedi ki:

    bu sene pop/hip pop sarkı soylenecek bn busarkıya ne pop ne de hippop sarkı diyorum ama sunu soyleye bilirim ki bn kenan doglunun bi sakısını dinledim bence kenanın ki daha da çok çok çokçok guzelll yyyyyyyya

    Beğen

  17. nillay dedi ki:

    çat diye çatlmk üzereym bu ne yaaa dicem ama yinede başarılar belki bi beğenen çıkar alında natalia barbu nun sesi gzlde şarkıda iş yok

    Beğen

  18. mel dedi ki:

    şarkı fena değil ama kesinlikle birinci olamaz boşun ümitlenmesinler derim. Son yıllarda insanlar slow parçalardan çok hareketli parçalara oy veriyorlar. Bunun nedenide oylamaya çok fazla genç insanın katılması. O yüzden çok akıllıca bi seçim olduğuna inanmıyorum. Yinede başarılar hiç belli olmaz eurovision bu…

    Beğen

  19. halilmarmaris dedi ki:

    bence hoş bir şarkı.Rusya nın şarkısını dinlemedim ama dima bilan gibi iyi bbir şarkı bekliyorum .Birbirlerine oy atacak ülkeler norveç-finlandiya-isveç
    ama bu komşu dayanışması eurovision ruhunu – bişekilde düşürüo.
    Shake it up şekerim 9 martta yayına veriliyo ama ben kenen dan iyi bir derece bekliyorum.
    BOL ŞANSAL KENEN DOĞULU.
    BOL ŞANSLAR TÜRKİYE.
    BOL ŞANSLAR SHAKE İT UP ŞEKERİM.

    Beğen

  20. seda_tokio hotel_rock_ dedi ki:

    ya bu çok basit bi şarkı yaa ayrıca rockla uzaktan yakından alakası yokk ben beenmedim pek ben ce ilk 10 a giremez bence kenan doğulu 1. seçilir inş.:)ayrıca bazı arkadaşlarımız ROCK a RACK dio lütfen dikkat

    Beğen

  21. YILDIZDENİZCİSİ dedi ki:

    tam bir rack şarkısı olduğunu söylemek çok zor ama şarkı söylendiği kadar kötü değil sahne güzel hazırlanırsa dereceye girme ihtimaili yüksek (en azından rimi rimi leyden güzel olduğu kesin…)kenan doğulunun dereceye gireceğinden eminim umarım iyi bir sahne hazırlanır performansının iyi olacağından şüphem yok zaten…

    Beğen

  22. hey dedi ki:

    ya bu insanlar bilerek mi yapıyolar böyle şarkıları.tamam çok kötü değil ama eurovisiona gitmez.bu tip şarkıların birinci olamayacağı gayet belli.allah aşkına bir türk,alman,ingiliz veya rus ne anlıcak bu şarkıdan.biz ki bunları biliyoruz onlar bu sektörün içinden olduğu halde nasıl bilemiyorlar anlamıyorum.

    Beğen

  23. Serghei dedi ki:

    Bence cok guzel bir sarki,ilk ona girme sansi var.Klasik bir eusovision sarkisi olabilir,ama ses muthis,muzik te fena degil!

    Beğen

  24. Tamer dedi ki:

    Şarkı kesinlikle süper bence… Söyleyende güzel olunca Eurovisionda ilk 10 girme sansları oldukca yuksek… Seste müzikte cok guzel…

    Beğen

  25. gamze dedi ki:

    bence pekde güzel olmasada güzel bi şarkı ama daha dikkatli olmaları gereken bazı yerler var bence değiştirmeleri lazım şiddetle tavsiye ediyorum birde niye böyle hemen başladılar hazırlıklara anlamış değilim bence biraz daha fazla zaman harcayıpta daha güzel şeyler yapabilirlerdi neyse yinede başarılar

    Beğen

  26. brky#1 dedi ki:

    hüseyin sen halt etmişsin a.q
    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllll
    ama hakkettiği dereceyi alamadııı

    Beğen

Fikrinizi Lütfen Bizimle Paylaşın