Onikipuan’ın anketine katılın!

Son olarak İngiltere’nin de Eurovision şarkısını ve temsilcisini seçmesiyle resmi olarak başlayan Eurovision maratonunda Türkiye dışında hangi ülkeleri ve şarkılarını  şanslı görüyorsunuz? Oylamamıza katılın…

Eurovision’la ilgili en güncel gelişmeleri Helsinki’den canlı canlı sizlere aktaracak olan Onikipuan.com, sonuçları şimdiden merak edilen büyük bir anket başlatıyor. Bu anketle birlikte 41 yarışmacı ülkeden birini oylayarak Türkiye’nin yarışmadan önce kendi ülkesi dışında hangi ülkeyi favori gördüğü ortaya çıkacak. Oylama, Helsinki’deki finalden 1 hafta öncesine (4 Mayıs 2007) kadar devam edecek…

2007’NİN TÜM YARIŞMACILARINI İZLEYİN >>>

İŞTE ONİKİPUAN.COM’UN BÜYÜK ANKETİ. HANGİ ÜLKEYE ŞANS TANIYORSUNUZ? >>>

Onikipuan’ın anketine katılın!” üzerine 361 yorum

  1. arkadaşlar ben bu finalde birsuru ülkeyi destekliyorum.bence birinci fransa olmalı siz fransa yı sevmezsiniz ama adamlar gusel sarkı yapmıslar bence LESFATALSPİCARDS 10 numara fakat finalndiya hanna pakarinen de müthiş videoları tum dunyayı kasıp kavuruyor ve israil inde sarkısı herkesi kendini sevdirdi…kıbrıs lı evridikia comme ci comme ca ile en ust sırada gozukuyor bu sene kenan dan bir iş olmaz bencede haklısın sercan ama turkiyeyi kotulemen gekekmezzzzdi bizce…

    Beğen

  2. arkadaşlar http://www.escnation.com sitesinde güzel bir oylama simülasyonu hazırlamışlar ben 2 kez denedim ilkinde rusya 1 türkiye 2. oldu
    diğerinde bosna 1. türkiye 2. oldu …. 😀
    tabi bu sadece oyun ama oylama heyecanını yaşamak isteyenler için birebir..
    ama ne yazıkki diaspora(azınlık) oylarını kapattığınızda türkiye finale çıkamıyor… 😦

    bilgilerinize….

    ayrıca http://www.escstats.com sitesinde türkiye ye destek verin lütfennnn 😀

    Beğen

  3. şu kadar yorumları okumaya çalıştım niyetim yorum yazmak değildi ama bizim milletimziden utandımm şarkı berbat bile olsa alay edilmez sonuçta emek verilmiş bu yabancı hayranlığı nedir sizin gibi düşünen aslını unutan insanlar yüzünden yerimizde sayıyoruz kafalar hepp aynıı.neden kendı insanımıza sahip çıkıp desteklemiyorsunuz arkadaşlar ne bu düşmanlıkkk çok yazıkkk ayrıca kenan doğulunun şarksı bence gayet ıyı gayet güzell bu yarışmaya milli duygularla bakılması gerekiyor.türk milleti olarak hani nerede bizim insan sevgimiz bayrak sevgimiz hani dunyaca bilinen tanınan vatan aşkımız ben göremiyorum bunlaru hepsi bitmiş gitmişş çok üzülüyoruz ben 21 yaşında genç kız olarakk çok sevdğim ülkemin geleceğini malesef iyi göremiyorum. hadi diyelim kenan doğulunun şarksını beğenmemiş olabilrsiniz illa bunu en kötü biçimde mi dile getirmek lazım destek olacağınza köstek oluyorsunuz.daha kendı milletini tutmayan insan mileti biz türklerdir herhaldeeee

    Beğen

  4. SİTE EUROVİSİONDAN ÇIKMIŞ.KAWGA MEYDANINA DÖNMÜŞ WE GÖRÜYORUMKİ HEP AYNI KİŞİLER SİTEYİ TEKELİNE ALMIŞ SEWİYE DÜŞTÜĞÜ İÇİN SİTEYE UZUNZAMANDIR YAZMIYORDUM BUĞÜNGİRİİM DEDİM DEĞİŞEN BİRŞEYYOK NESAYGI KALMIŞ NESEWGİ KALMIŞ.HERNEKADAR BİRKAÇ TÜRKSİTESİNDE TÜRKLÜĞÜNDEN ŞÜPHEDUYDUĞUM ARKADAŞ KENDİNİ ZORASOKARAK (BUSİTEDE HUZURKAÇIRMAKTAN BAŞKA SANIRIM İŞLERİ YOK.)WE BENİMGİBİ TÜRK OLMAKTAN WE PARÇAMIZDAN GURUR DUYAN TÜRKLER HER ŞEYİN FARKINDADIR WE ORTAM YÜZÜNDEN BAŞKA SİTELERE YÖNELMİŞTİR…SEWGİLİ KENAN DOĞULU WE EKİBİ BİZLER PARÇANI ÇOK BEĞENDİK WE BİZİ EN İYİ ŞEKİLDE TEMSİL EDECEĞİNİ BİLMENİN RAHATLIĞI İÇİNDEYİZ BİZLER TÜRK ÜZ WE SENİDESTEKLİYORUZ BİRTÜRK SİTESİNDE EUROVİSİON SAYFASINDA (SİTEYÖNETİMİNİN ÇOK BÜYÜK HATASI WAR BU İŞTE)DAHA HUZURLU WE PAYLAŞIMCI YORUMLAR YAZMAK İSTERDİK BUNU BİZE SAĞLAMADIGINIZ İÇİN SİZİ KINIYORUM.
    HATTA ŞÖYLEDE YAPABİLİRSİNİZ SİTEİSMİNİ .HADİ TÜRKLERİ WE TÜRKPARÇALARINI AŞŞAĞILIYALIM SAYFASI BÖYLECE BİRTÜRK SAYFASI OLMADIĞINIZI ANŞARIZ.BURDADA İŞİ GÜCÜ OLMAYAN İNSANLAR WATANIMIZIN İÇİNDEKİ BAZILARI DAHA İYİ KENDİLERİNİ İFADE EDEBİLİRLER.
    SAYGILARIMLA

    Beğen

  5. 3 yıldır üst üste birinci tahminim tuttu,bu yılda bulgaristanı tek geçerim,çekişme bulgaristan polonya türkiye arasında olacak,yunanistana siz kadar şans tanımıyorum,anketlere aldanmayın,sonuçlar her zaman finalde belli olur :)))

    Beğen

  6. bence hepimiz ülkemizi seviyoruz,ama gerçek şuki bazı müzisyenlerimiz biz kadar ülkesini sevmiyor bence sorun burada,ben o yarışmada tarkanı ışın karacayı zerrin özeri hatta nilüferi de görmek isterdim,kariyer korkusundan ellerini taşın altına koymuyorlar,yarışmaya katılmış olupta iyi bir derece elde edemiş olan sanatçılarımızada cesaretlerinden dolayı tebrik ediyorum,biraz olsun anna vissi den örnek alsınlar

    Beğen

  7. EWET SANA KATILIYORUM BANU HEP KARİYER ETMIS INSANLAR KATILMIO,GERCEKTEN YUNANISTANIN SÜPER STARI TEK ANLAMIYLA HALEN ANNA VİSSİ VE TEK KELIMEYLE ONU İSTEDİ YUNAN KANALI VE HALKTA ONU İSTEDİ BASARILI OLSUN OLMASIN ANNA VİSSİ YUNANİSTAN İCİN VE HALKI ICIN NE OLURSA OLSUN YARISMAYA KATILDI HATTA SARKISINA BILE HIC YORUM YAPMADI CUNKU HALK ANNA VİSSİYİ GÖRMEK İSTİYODU ÜLKESINDE VE HALKI İCİN KATILDI HATTA KATILMAYI HİC DUSUNMUYORDU AMA HALK ANNA VİSSİ DEDİ HALKA ANNİ VİSSİ KIRMADİ VE KATILDI 9 DOKUZCU OLDU AMA HALKIN GÖZÜNDE ANNA VİSSİ 1 NUMARAYDI.BUNU BIZIM SANATCILARIMIZDA ÖRNEK ALSIN TARKAN,SERDAR ORTAÇ,NİLÜFER VS AMA BU SENE GERCEKTEN COK GUZEL BIRISINI SECTILER IYI KI KENANNI SECTILER HEP BOYLE KISILERI SECSINLER SAYGILARIMLA KENANA BASARILAR

    Beğen

  8. türkiyeden bişeee olmaz dienler utansın yuuuuuuu ki ne yuuu yazıklar olsn bazılarına…bnce şarkı süper we buna dansı en iyi şekilde katacağına inanıyorum kenanın detstek olalım KÖSTEK değil lütfen önce buraya KENANIN ŞARKISINI NE GÜZEL OLDUĞUNUN BİLİNCİNDE OLANLAR yorum yazsın tek ricam bu SAYGILARIMLA..

    Beğen

Yorumlar kapalı.