“Oylar Sertab’dan” kampanyası!


10 ve 12 Mayıs’ta Finlandiya’nın başkenti Helsinki’de gerçekleşecek Eurovision heyecanının iyice doruğa çıktığı şu günlerde, Eurovision konusundaki başarılı çalışmalarıyla adından sıkça söz ettiren OGAE Türkiye Eurovision Kulübü de hoş bir kampanya başlattı: “Oylar Sertab’dan!”

Eurovision’da ülke oylarını çoğu zaman devlet televizyonlarının tv sunucuları bildirirken, bir çok ülke de bazen oylarını eski Eurovision temsilcilerinin sunumuyla vererek ilgi ve sempati topluyor. Johny Logan gibi daha önce Eurovision’da yarışmış birçok isim bu oyları sunarken, Türkiye’nin oylarının da Kenan Doğulu’yla yarıştığı bu heyecanlı yılda ülkemize daha önce birincilik kazandıran ünlü sanatçı Sertab Erener tarafından verilmesi, Eurovision fanlarının dileği oldu. Şimdi gözler TRT’nin kararında…

Murat Uncuoğlu ve Aytekin Kurt’un düzenlemeleriyle 11 sevilen Sertab şarkısına yapılan club mixlerin yeraldığı ve uzun zamandır beklenen “Sertab Goes To The Club” albümü ise bugün piyasaya çıkıyor.

Haber: Olcay Tanberken
Kaynak: OGAE Turkey (http://turkey.ogae.net)

“Oylar Sertab’dan” kampanyası!’ için 57 yanıt

  1. ali durgut dedi ki:

    Bu konuda Turk fanlarina katilmamak mumkun degil..Sertab Turkiye nin ilk birincisi olarak son suksesini yaparak kenan a bayragi da vermis olurdu..
    Ama, Sertab in TRT de bir sukse si kaldi mi ? onu bilmiyorum.
    BU BIRAZ ZOR GIBI GORUNUYOR..Hislerimde yaniliyor olabilirim..

    Beğen

  2. EuroStar dedi ki:

    Umarım oyları Sertab verir ve yarışmada biraz daha dikkat çekeriz :)) ve bu yıl eurovisionda popülerliğimizin zirvesinde oluruz.

    Beğen

  3. mustafa dedi ki:

    umarım oyları sertab verir ve yarışmada birinci olursak sertabın yüzündeki ifadeyi görmekte hiç fena olmaz diye düşünüyorum türkiyenin verdiği oylarında bizi birincilikten düşürmemesi dileğiyle.

    Beğen

  4. Önder dedi ki:

    Umarız bu kampanya ses getirir ve Sertab bu sene Türkiye’nin oylarını anons eden kişi olur. Bunun yarışma öcesi heyecan yaratacağına inanıyoruz.

    Beğen

  5. fatih civelek dedi ki:

    Kampanya insanin dudaklarini isirttiriyor, kanaatimce çok geç kalinmis bir kampanya.
    Alisila geldigimiz Meltem Ersan Yazgan hanfendi oylari bu sene de verecektir. Uzuldugum nokta ise her sene ayni tas ayni hamam. Eurovision’a bir katma deger sarkilardan baska getiremiyoruz. Birde su turkiye’nin 49 milyonluk cep telefonu potansyelindeki tele-oylarimizin 100.000’den daha fazla çikartabilmek içinde bir kampanya baslatsaniz.. Aslinda hersey orada dugumleniyor birazda, fena olmazdi.

    Basarilarinizin devamini dilerim, Tekrar haber için tesekkurler olcay efendim.

    Selametle
    fatixxx

    Beğen

  6. ArArAt dedi ki:

    girl, arkadaşım bu zaten somut bir yarar sağlama amacıyla yapılacak bir şey değil ki,
    prestij meselesi.
    senelerdir Meltem Hanım’ın içi geçmiş, baygın bakışlarıyla seslendik durduk avrupa’ya. hele hele istanbul’daki yarışmada, ”ne güzel bir meltem orda bir meltem burda, meltem rüzgarları estiriyoruz” esprisini (!) avrupalıların anlayamamasını şans olarak değerlendiriyorken 🙂 bu tasarı gerçekleşirse şayet hoş bir şey çıkacaktır ortaya… destekliyorum !

    Beğen

  7. girl dedi ki:

    biliyorum ama dostumuz yokki.avrupa bize gülücek biz yunanistana oniki oy verirken onlar bize sıfır vericekler.bu sene birinci rusya olucakmış gibi geliyo ama benim için belarus olmalı.tabi başka hak edenlerde var.zaten bize oy vermezler o yüzden yaptıgımız hiç bişeyin önemi yok

    Beğen

  8. kubilay dedi ki:

    ararat o meltemin espirisinin nesi kötü o vermeye devam etsin sertabın vermesinin hiç bi yararı yok unutmayalım ki 2 puan farkla 1.ciliği kaptık istese belçika 12 puan vermezdi bölece onlar 1.ci olurdu

    Beğen

  9. Mehmet dedi ki:

    Ya daha geçen gün aklımdan geçti bu olay bence süper olur!!! Güzel bi haber bu umarım TRT kabul eder…hem neden etmesinki bence SErtab da isterse kesin olur bu iş…çok güzel olur yaaa!!!

    Beğen

  10. fatih civelek dedi ki:

    Ya su grafiklerde sanatçilarin yuzunu kapatmasaniz olmaz mi? deli oldum. %85 haberi yapilan sanatçinin yuzune bir yerden harfler dokunuyor ve goruntu olarak goze kotu geliyor. Yapmayin lutfen.. 😦

    Sertab’in en kaliteli fotografi resmen katledildi.. Sertab’i onemseyelim n’olursunuz.

    selametle
    fatixxx

    Beğen

  11. belkıs akkale dedi ki:

    ay iyi versinde ama 2004 deki gibi saçlarını sarıya boyamasın. zira doğal durmuyor onda. bence türkiyenin tanıtımı için her olanak kullanılmalı niçin bu da onlardan biri olmasın. ne kadar ses getirirse o kadar iyi. hatta yunanlıların yasu su kalisperası gibi artık türkçeden de bir kaç kelime beyinlere kazınmalı. mesela merhaba veya iyi akşamlar gibi. kenanın dansçı kızlarıda cüretkar giyinmeli. ne bilim kendimize güldürmeden değişik kareograf olmalı.kenan çok sexi olmalı. avrupalıların dibi düşmeli. ve bunun gibi vss….

    Beğen

  12. bedia akarsu dedi ki:

    l’ORIGINAL BEDIA
    hayır.
    ben aynı görüşte değilim.
    oyları sertab erener vermemeli. bana kalırsa bu fikir için daha çok erken. bunu ilerleyen yıllarda uygulayabiliriz. eğer şimdi uygularsak ilerleyen yıllardaKİ eruvizyonlarda bunu yapma şansımız olmayacak. ve ben bu sene kesinlikle kenan ın birinci olmayacağını düşünüyorum, bu yüzden sertab ölçülüp tartıldıktan sonra 1. olma potansiyeli yüksek olan bir parçada; ilerleyen yıllarda oyları enons etmelidir. ayrıca oyları sertabın vermesi kaç yıldır oyları enons eden sarı saçlı kadını kıskandıracaktır. yersiz kıskançlık yaratmalara yer yok bence..

    bedia.

    Beğen

  13. bedia akarsu dedi ki:

    l’ORIGINAL BEDIA

    öteyandan çeşitli taklit edilme vukularına karşı kendimce koruma önlemleri geliştirdim. bundan sonra mesajlarımı “l’original bedia” yazısı şemyiyesi altında ve değişik yazım karakteri ile okuyacaksınız. bazı kendini bilmez sayın üyeler beni bu yolla itmek zorunda bıraktılar.

    bedia.

    bedia.

    Beğen

  14. handann dedi ki:

    off ne boşsunuz yaa yayarlı olsun die yapmıolar zaten!!! sadece renk olsun die.oylar sertabdan başlıında da kenan oy yollancak diil verilmiş oyları o belirtcek denilio!!!

    Beğen

  15. sing dedi ki:

    kesinlikle mükemmel bir fikir.hersene ülkesini başarıyla temsil eden sanatçılar ülke oylarını verirken çok sempatik ve etkili bir eylem olarak gelmiş ve hep özenmişimdir. ve neden biz yapmıyoruzdiye üzülmüştüm umarım böyle şık bir durum gerçekleşir…

    Beğen

  16. bedia akarsu dedi ki:

    l’ORIGINAL BEDIA

    ayrıca haber ilen verilen resim ve resime ilişkin fotodaki yazılar gayet uyumlu, yerli yerinde. fatih hocama katılmıyorum bu konuda. ayrıca fatih hocamın içinde bulunduğu durum ilen alakalı olrak şunu söyleyebiliriz. fatih hocam kesinlikle bu resimlerle ilgili işlerle uğraşkenesi olan bir insan heralde. yukardaki sözü söylerek belki istemeden de olsa bu işlerden anladığını duyurmak istiyor. o anki hissiyatı bunu aktarıyor.

    bedia.

    Beğen

  17. singsungyellow dedi ki:

    sertab olsa keşke süper olur ama şu meltem denen gıcığı görmek istemiyorum artık iğrenç bir ingilizcesi ve çok yapmacık tavırları var.. ve mümkünse oylar açıklanırken rum kesiminin “southern cyprus greek region” olarak ifade edilmesini istiyorum!!!!

    Beğen

  18. bedia akarsu dedi ki:

    l’ORIGINAL BEDIA

    ama bu ebo kurallarına aykırı sayın singsungyellow,
    yani southern cyprus gibi bir ifade kullanılması kesinliklen yasak. ebo’da güney kıbrısın adı adanın bütünün kapsanarak “cyprus” olarak ifade ediliyor. ebodaki ülkenin resmi adı kesinlik ilen bu. türkiye, makedonyaya f.y.r.om dışındaki bir kelimeyle enons etmesi gibi cyprus’a da bu şekilde ifade etmesi yasak. nasıl bir başka ülke türkiye’yi “turkey” dışında atıyorum “lemansion” gibi atmasyon bir kelime ile telaffuz edemeyeceği gibi kıbrısı’nda söz konusu prononse edilmesi ebo kurallarına aykırıdır.

    bedia.

    Beğen

  19. escxox dedi ki:

    gerekli bi durum değil.yani oyları kimin açıkladığı hiç önemli değil zaten tv ler bir kişiyi görevlendiriyor ve sürekli aynı kişiler sunuyor..
    çok az kaldı br an önce gelsede izlesek

    Beğen

  20. sing dedi ki:

    Eurovision Şarkı yarışmasının provalrını, basın toplantılarını ve Eurovision ile ilgili haberleri yayınlamak üzere 3 Mayıs 2007 tarihinde internnetten yanına başlayacak olan ESC TV tüm ülkelerin provalarınıda yayınlayacak. İşte Prova programı…
    ESC TV Yayın Akışı

    3 Mayıs 2007 Perşembe

    09:30 Bulgaristan
    10:10 İsrail
    10:50 Güney Kıbrıs
    11:30 Belarus
    13:10 Estonya
    13:50 Gürcistan
    14:30 Karadağ
    15:30 İsviçre
    16:10 Moldova
    16:50 Hollanda
    17:30 Arnavutluk
    19:10 Danimarka
    19:50 Hırvatistan
    20:30 Polonya

    4 Mayıs 2007 *****a

    09:30 Sırbistan
    10:10 Çek *****huriyeti
    10:50 Portekiz
    11:30 Makedonya
    13:10 Norveç
    13:50 Malta
    14:30 Andorra
    15:30 Macaristan
    16:10 Estonya
    16:40 Belçika
    17:20 Slovenya
    19:00 Türkiye
    19:40 Avusturya
    20:20 Letonya

    5 Mayıs 2007 *****artesi

    10:30 Bulgaristan
    11:00 İsrail
    11:30 Güney Kıbrıs
    12:00 Belarus
    13:30 Estonya
    14:10 Gürcistan
    14:40 Karadağ
    15:20 İsviçre
    15:50 Moldova
    16:20 Hollanda
    16:50 Arnavutluk
    18:20 Danimarka
    18:50 Hırvatistan
    19:20 Polonya

    6 Mayıs 2007 Pazar

    10:30 Sırbistan
    11:00 Çek *****huriyeti
    11:30 Portekiz
    12:00 Makedonya
    13:30 Norveç
    14:00 Malta
    14:30 Andorra
    15:20 Macaristan
    15:50 Estonya
    16:20 Belçika
    16:50 Slovenya
    18:20 Türkiye
    18:50 Avusturya
    19:20 Letonya

    Ülkeler arasındaki saat farklılıkları nedeniyle saatlerde farklılıklar olabilir. Lütfen buna dikkat edin. http://www.eurovision.tv adresindeki MediaCenter bölümündeki Live seçeneğinde ESC TV 3 Mayıs 2007 tarihinde yayına başlayacaktır.

    Beğen

  21. muldurmmm dedi ki:

    ya yukarıda bahsedilince aklıma takıldıı neden kıbrıs türk cumhuriyeti eurovision a katılmıyorr?? lütfen biri açıklayabilir mi? 😦

    Beğen

  22. h2o dedi ki:

    sing canım bizi bilgilendirmen çok hoş ama bari aldığın yeri kaynak gösterseydin 😉

    cum ları yazmayı unutmuşsun burada sansürlü değil o kelime 😀

    Beğen

  23. sing dedi ki:

    ya amacım eurovision sever arkadaşlarla buheyecanı ve bilgiyi paylaşmaktı.bilgiyi eurovision-turkeyden aldım belki bilen arkadaşlarımız vardır ositeyi.çok uzun olduğu için copy yapmıştım.anlaşılır diye düzeltme ihtiyacı duymadım ocumları.umarım hora geçmiştir 😀

    Beğen

  24. Mamma Mia dedi ki:

    TRT’nin silkelenip kendisine gelmesi ne kadar zaman alacak çok merak ediyorum.
    Şu yarışmanın haklarını neden başka bir kanal alamıyor???
    Her sene aynı kişiler aynı yüzler…Ne monoton insan bunlar!
    Kampanyayı destekliyorum…Umarım oyları Sertab anons eder!

    Beğen

  25. Safakis dedi ki:

    Ben de yeni kampanya başlatıyorum… ÇAYLAR ŞİRKETTEN OLSUN kampanyası 🙂

    Şaka bir yana KEŞKE Sertabcan verse oyları…

    Beğen

  26. ESC CULTURE dedi ki:

    GAY LERİN OYLARINI ALACAĞIZ …(KENAN DOĞULU) SABAH GAZETESİ 02.05.2007 20 GAZETECİDEN 18’İ GAY’Dİ…

    * Bu maratonda sizi en zorlayan şey neydi?
    Kendimi anlatmaya en başından başlamak biraz zoruma gitti.

    * Eurovision’a dünyada gay’ler çok ilgi gösterir, onlardan oy alabilecek misiniz?
    Belçika’da 450 gay’e bir gay kulübünde konser verdim. Bugüne kadar 20 röportaj yaptıysam 18’ini yapan muhabir gay’di. Onların gözüne girebilmek, birinciliği garantilemek gibi birşey. Ben insanları cinsel tercihleriyle değerlendirmem. Sorularına çok dikkatli cevaplar verdim. Ben görüntü, şarkı ve tavır olarak onların hoşuna gidecek bir markayım. Oylarını alacağız!

    Beğen

  27. bedia akarsu dedi ki:

    l’ORIGINAL BEDIA

    erovizun çoğunlukla gaylerin izlediği bir yarışma değildir. sadece her zaman erovizyun ile ilgili olaylarda gayler ön planda, göz önünde bulunduğu için insanlarda sanki erovizyunu gayler izler gibi bir yargı oluşmuştur. bu tamamen yanlıştır. erovizyunu izleyen kişi potansiyele baktığımızda ise bu potansiyel içindeki straight / gay oranı çok yüksektir. burdanda anlaşıldığı gibi erovizyun sadece gaylerin “de” izlediği bir yarışmadır. gay insanlar çok seçici oldukları için her programı izlemezler, yalnız annual olarak izledikleri tek yarışma erovizyundur.

    bedia.

    Beğen

  28. Wind72 dedi ki:

    kenan saçmalamış bence.bisürü de gay var eurovisionu hiç izlemeyen ve sevmeyen.nasıl böle bi genelleme yapabilmiş.saçmalamış:))

    Beğen

  29. SeSSa dedi ki:

    Bence saçmalamamış gayet doğru söylemiş.
    Eurovision Gayler arasında bir numara,hatta esc partileri bile düzenliyorlar kendi aralarında!

    Beğen

  30. lu serkn dedi ki:

    bence çok doğru bir strateji. tüm dünyada eurovision gay kültürünün bir parçası olarak kabul edilmektedir. tabi bu değildir ki eurovisionu sadece gay ler izler. ama insanın bedia gibi bir beyni olursa böyle anlar.. yapacak başka bişey yok.

    Beğen

  31. girl dedi ki:

    ne yani bizde mi gayiz ayıp oluyo ama.nerden çıktı bu muhabbet ya.tarkan çıksa birincilik garanti ama korkak zaten kendi ülkesinde bile yaşamıyo.ne biçim Ttürk anlamadım.

    Beğen

  32. lu serkn dedi ki:

    kardeşim gay ler sanata daha yatkın ve entellektüel extrem kişiliklerdir kabul edin.her şey sizin zaten eurovisionda bizim oluversin ne var yani…

    Beğen

  33. bedia akarsu dedi ki:

    l’ORIGINAL BEDIA

    escxox, tvitim,
    bir erovizyun sitesinde bu tür gay, monosexual tartışmalar kaçınılmazdır. burda yorum yapanların gizli çoğunluda gaydir. bu kaçınılmaz bir gerçektir. ayrıca devamlı gaylerden konuşanlarda gaydir. şu gay bu gay diye yorum yapanlarda gaydir. ne bu ortalığı gay sitesine çevirdiniz diyecek olanlar veya böyle bir yorumda bulunmak isteyenlerin çoğuda gaydir. ve çoğunlukla gayleri kötüleyenlerde gaydir. bu böyledir. gerekli büün açıklama bundan ibarettir. ayrıca bundan sonra daha gay, multisexual tartışmalarına girmekte yersizdir. gerekli açıklamayı yaptım, bu konuları kapatalım artık. illaki bazı kişiler her haber yorumunda konuyu aynı yere getirmek istiyorlar. lütfen bu arkadaşlarımdan reca ediyorum artık bu tutumunuzdan vazgeçin. herkes herşeyin farkında.

    saygılar
    bedia.

    Beğen

  34. escxox dedi ki:

    bedia seninle tartışan arkadaşlar gibi tartışıcağımı sanıyorsan yanılıyorsun..
    sana sadece bir soru soracağım bu sitede hangi sıfatla yorum yapıyorsun ve bir çok kişiye gay diyebilecek gücü kendinde buluyorsun bende dahil.. ve neden diğer kişilerden farklı bir yazı tipiyle yazıyorsun ve bunu nasıl yaptın bende çok sevdim bende yorumlarımı italik,kalın vey renkli yapsam nasıl olur?olur mu?lütfen yetkillerden cevap bekliyorum…

    Beğen

  35. bedia akarsu dedi ki:

    l’ORIGINAL BEDIA

    bu sadece bana özel bir yazı tipi. yorumlarımın kopyalanmaması, hakkımda korsan yorum yapılmaması için bir bilinin yardımıyla yorumlarımı bu hale getirdim.
    ayrıca bahsettiğin konuda ben millete gay demeye meraklı değlim heralde. benim herkese gay demiş olmam benim de bahsettiğim kurallar çerçevesine girmmemem neden olcaktır. son olarak şunu söylemek istiyorum ben bu yorumları kafamdan atmasyon bir biçimde yapmıyorum. gaylik ve multisexuallik hakkında yaptığım yorumlar tamamen psikoanaliz kitaplarında yazan bilgilerden kaynaklandırılmıştır. bunları ben söylemiyorum, kitaplar söylüyor.

    bedia

    Beğen

  36. sing dedi ki:

    arkadaşlar çok üzüldüğüm bir olay oldu.bunu sizinle paylaşmak istiyorum.birkezdaha anladımki,türkiye’den herkes korkuyor,yada sev miyor,yada oyunlar oynanıyor.neyse aşagıda vereceğin adreste.ülkeler birbirine oy veriyor.bende 26.oyumu kullanacaktım.sıralama
    1.sırbistan:7526
    2.türkiye:7071
    3.kıbrısrumkesimi:6741
    4.yunanistan:6806
    oylar böyleydi
    son oyumu kullandıktan sonra şok olduğum bir durum gördüm.sırbistan yerinde duruyordu,.kıbrısrumkesimi2.yunanistan3.bizim puanlarla kıbrısrumkesimini değiştirmişler bizde 4. lüğe düşmüşüz? ben buna bir anlam veremedim.ve acayip sinir oldum.türkiye ben gördüğümde 19. idi duyarlı arkadaşlar sayesinde 2. liğe kadar yükselmiştik. adamlar hazmedemedimi nedir anlayamadım bunu.parçamızın reytingini çekemediler sanırım.eğer böyleyse nalet olsun diyorum.herneyse bunu birileriyle paylaşmalıydım acayip bozuldum çünki.
    http://www.escnation.com/

    Beğen

  37. escxox dedi ki:

    sing oylama bende şu anda böyle gözüküyor acaba benmi yanlış görüyorum.
    1. Turkey 7780 15. Germany 3683 29.Romania 2384
    2. Serbia 7570 16.Georgia 3598 30.Israel 2209
    3. Cyprus 7103 17.France 3538 31.Albania 2191
    4. Greece 6932 18.Sweden 3448 32.Poland 2057
    5. Belarus 5914 19.Moldova 3368 33.Ireland 1996
    6. Bosnia 5757 20.Denmark 3311 34.Austria 1944
    7. Bulgaria 5125 21.Netherlands 2957 35.C.r 1914
    8. Macedonia 4743 22. Malta 2887 36.Belgium 1881
    9. Spain 4726 23.Iceland 2868 37.Montenegro 1820
    10. Switzerland 4434 24.u.k 2864 38Latvia 1803
    11. Slovenia 4290 25.Finland 2802 39.Estonia 1787
    12. Russia 4202 26.Portugal 2777 40.Armenia 1757
    13.Hungary 3881 27.Andorra 2400 41.Lithuania 1749
    14.Ukraine 3852 28.Norway 2396 42.Croatia 1747

    çok kötü oldu am yazma gibi bir şansım yok arkadaşlar..özür.
    sing eminmisi yada benmi yalış yere bakıyorumm.

    Beğen

  38. sing dedi ki:

    ya arkadaşlar bilmiyorum sizi nekadar ilgilendirdi fakat.birkezdaha ülkemle ve sizinle gurur duydum.üstteki yazıyı yazdıktan 3:5-4 saatsonra.mucize gibi AÇIK arayla 1.lige yükseldik.duyarlı olan arkadaşlara teşekkür edrim.bana gülecek olan arkadaşlarada.neyapayım ülkemizle olanbir olayda kendimi tutamıyorum.sanalda olsa ülkemi üstsıralarda görmek hoşuma gidiyor. he şunuda söyliim yarışma yaklaştıkça kenanla ve parçamızla ilgili çoookkk olumlu eleştir duyuyor okuyorum 😀

    Beğen

  39. sing dedi ki:

    escxox :ya şoktayım yazıyı yazdığımda akşam saatleriydi.bende hırs yaptım.acayip oy bombardımanına dalmışım saatler sugibi geçmiş. allahtan bu akşam evdeydim ve işim yoktu.ama ne oldu bilmiyorum millet gaza geldi sanırım.sihirli değnek değmişgibi olay bize döndü ve hala acayip yükselişteyiz.şunu anladım biz türkler istedimmi cidden hiçbirgüç önümüzde duramaz.bu olay beni cidden çok etkiledi arkadaşlar acayip motivasyon oldum 😀

    Beğen

  40. girl dedi ki:

    arkadaşlar sahne dekoru berbat.firlandiyalılar nasıl becermiş anlamadım.sanki iki günde yapılmış gibi.bence en güzel sahhne Türkiye de yapılan eurovisiondaydı.ayrıca provalar ve klipler arasında müthiş degişimler var.bu eurovision muhteşem olucak.

    Beğen

  41. Cem dedi ki:

    Sertab veya baska bir sunucu. Ya arkadaslar puanlarimizi sunan Meltem denen zihinsel ozurlu kadin bizi her yil rezil ediyor. TRT daha uyanmadi mi?

    Beğen

  42. ArArAt dedi ki:

    en güzel sahne dekorunun istanbul’da olduğuna katılıyorum ; fakat başta tasarımcı esra akbulut olmak üzere, ekibin elinde süper bir çıkış noktası vardı : yakın zamanda patlak veren savaş…
    kelimeleri özenle seçmeye çalışıyorum, bundan faydalanıldı demeyeyim de mesaj vermek adına uygun bir zemin oluşturuldu ve ”under the same sky” denildi : aynı gök kubbe altında. sonra da sevgi, barış ve hoşgörü adı altında 3 kubbe tasarlandı bildiğiniz gibi.
    finler ise çıkış noktası olarak ulusal çalgıları ”pike” nin çene kısmını örnek almışlar.
    beni daha çok düşündüren şey tam olarak sahne değil de hartwal areena’yı boğucu atmosferinden kurtaracak olan ışık oyunları.

    Beğen

  43. mete dedi ki:

    arkadaşlar bence mükemmel olur çünkü sertab avrupada tanınıyor ve en azından eurovision izleyicileri tarafından tanınıyor inş olur bence cok güzel bi fikir

    Beğen

  44. mete dedi ki:

    arkadaşlar bence mükemmel olur çünkü sertab avrupada tanınıyor ve en azından eurovision izleyicileri tarafından tanınıyor inş olur bence cok güzel bi fikir….

    Beğen

Fikrinizi Lütfen Bizimle Paylaşın