AKILCI SAHNE, AKILLI PROMOSYON!

Onikipuan, Eurovision’da sahnedeki duruşun çok önemli olduğunun bilincinde. Ülke promosyonlarına da önem veriyor ancak bu TV TV gezerek değil ülke piyasalarına şarkı sürülerek yapılırsa bir anlamı olacak.

Geçtiğimiz yıl yapılan ülke promosyonları gösterdi ki TV’lerde günübirlik showlara çıkmak sanatılara puan kazandırmıyor. O nedenle daha akılda kalıcı ve etkileyici bir promosyon süreci izlemek şart.

Onikipuan, yarışma sırasının başarıda etkili olduğu iddiaları konusunda ikiye bölünmüş durumda. Yine de biz güzel ve başarılı şarkının önünde hiçbir engel bulunmayacağını, bunun ancak başarısızlıklar sonrası öne sürülecek bir bahaneden öteye gidemeyeceğini söyleyebiliriz.   

Not: Grafiklerdeki dağılım aşağıdaki üç yanıta yönelik renklerle simgelenmiştir.

Yargı 09 – Kenan Doğulu, ülke promosyonlarına önem vermeli, puan alamadığımız ülkeleri ziyaret etmelidir..

Evet: %52,6 Hayır: %33,3 Kararsız: %14,1

Yargı 10 –Makyaj, kostüm ve kareografi en az şarkı ve şarkıcı seçimi kadar önemlidir.

Evet: %93,6 Hayır: %5,1 Kararsız: %1,2

Yargı 11 –Ülkelerin yarışma sıraları, yarışmada alacakları sonucu etkilemektedir.

Evet: %37,2 Hayır: %44,9 Kararsız: %17,9

Haber: Volkan Abur

AKILCI SAHNE, AKILLI PROMOSYON!” için bir yanıt

  1. Furkan dedi ki:

    evet ben Güzel giyim akılcı sahne etkileyici duruş a katılıyorum çünkü 2006 da Makedonya’dan Elena, Hırvat Severina ve Belçika’lı Kate Ryan gibi hep kıyafet ve sahne durulundan puan aldılar..

    Beğen

Fikrinizi Lütfen Bizimle Paylaşın